کرمانشاه- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: معاون فني و راههاي روستايي ادارهکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه از رسيدگي به بيش از 90 درصد شکايات مردمي ثبتشده در سامانه 141 خبر داد و گفت: اين سامانه نقش مؤثري در ارتباط مستقيم مردم با دستگاه راهداري و افزايش کيفيت خدمات دارد.رحمت جليليان گفت: طي هفت ماهه سپري شده از سال جاري، در مجموع 89 هزار و 341 تماس با سامانه تلفني 141 برقرار شده که از اين ميان، 2 هزار و 656 مورد مربوط به شکايات مردمي بوده است.وي افزود: از مجموع شکايات ثبتشده، 713 مورد در بخش حملونقل کالا و ناوگان باري، 415 مورد در حوزه راهها، 1440 مورد مربوط به بخش حملونقل مسافر، 65 مورد در حريم راهها، 12 مورد در زمينه پايانههاي مرزي و ترانزيت و يازده مورد نيز مرتبط با مراکز خدمات رفاهي بينراهي بوده است.معاون فني و راههاي روستايي ادارهکل راهداري و حملونقل جادهاي استان کرمانشاه با بيان اينکه 90.25 درصد شکايات ثبتشده تاکنون رسيدگي و مختومه شده است، گفت: هدف از راهاندازي سامانه 141، ايجاد پل ارتباطي مطمئن و سريع ميان مردم و ادارهکل راهداري است تا هموطنان بتوانند پيشنهادها و شکايات خود را در حوزه راه و حملونقل مطرح کنند.جليليان ادامه داد: شهروندان ميتوانند از طريق تماس با سامانه 141، ضمن ثبت شکايت يا درخواست خود، کد پيگيري دريافت کرده و از آخرين وضعيت رسيدگي به موضوع مطلع شوند.وي افزود: مشارکت مردم در گزارش مشکلات جادهاي نقش تعيينکنندهاي در ارتقاي ايمني، بهبود خدمات و تسهيل تردد در محورهاي مواصلاتي دارد.