دادستان ايلام:تحقيقات درباره تخلفات ادامه دارد؛ هنوز هيچ مدير ارشدي در ميان متهمان نيستايلام - خبرنگ
دادستان ايلام:تحقيقات درباره تخلفات ادامه دارد؛ هنوز هيچ مدير ارشدي در ميان متهمان نيستايلام - خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: دادستان ايلام با تأکيد بر تداوم برخورد دستگاه قضايي با تخلفات اداري و اقتصادي در استان اعلام کرد که رسيدگي به پروندههاي مختلف همچنان در جريان است و تاکنون هيچ مدير ارشدي در ميان متهمان اين پروندهها قرار نداشته است.عبدالوهاب بخشنده در نشست خبري به مناسبت هفته قوه قضاييه با اشاره به پيگيري پروندههاي مرتبط با برخي کارکنان و مديران مياني، گفت: روند تحقيقات با جديت ادامه دارد و هرجا مستندات کافي وجود داشته باشد، دستگاه قضايي بدون ملاحظه وارد عمل خواهد شد.وي درباره پرونده اعضاي شوراي شهر نيز اظهار کرد: دو نفر در اين ارتباط بازداشت شدهاند و تحقيقات تنها به يک موضوع محدود نيست. به دليل قرار داشتن پروندهها در مرحله تحقيقات مقدماتي، امکان انتشار جزئيات بيشتر وجود ندارد.دادستان ايلام همچنين از تشکيل پرونده براي موضوع خرابي آمبولانس آبدانان خبر داد و درباره ادعاي اختلاس در دانشگاه علوم پزشکي استان گفت: تاکنون پروندهاي در اين خصوص در حوزه قضايي ايلام ثبت نشده است.بخشنده با اشاره به برخي گزارشها درباره دريافت زيرميزي ازسوي تعدادي از پزشکان، از تشکيل پرونده براي برخي افراد خبر داد و افزود: در بسياري از موارد، شاکيان در ادامه روند رسيدگي همکاري لازم را انجام نميدهند.وي همچنين تأکيد کرد که درحال حاضر پروندهاي با عنوان فساد اقتصادي کلان در استان وجود ندارد، هرچند رسيدگي به پروندههاي فساد اقتصادي در دستور کار دستگاه قضايي قرار دارد.دادستان ايلام درباره وضعيت شهرداري نيز گفت: براي شهردار در يکي از پروندهها قرار قضايي صادر شده، اما تاکنون بازداشتي در اين زمينه انجام نشده و ساير پروندهها نيز درحال بررسي است.وي با اشاره به نظارت دستگاه قضايي بر بازار و مقابله با گرانفروشي اعلام کرد: تاکنون بيش از 50 پرونده در اين حوزه تشکيل و براي متخلفان احکام محکوميت صادر شده است. همچنين در آستانه اربعين، دستگاه قضايي براي جلوگيري از سوءاستفادههاي احتمالي در حوزه حملونقل و خدمات عمومي اقدامات نظارتي و قضايي را تشديد کرده است.