حاميان فلسطين در ايتاليا خواستار قطع روابط با رژيم صهيونيستي شدندحاميان فلسطين در ايتاليا مقابل ساخت
حاميان فلسطين در ايتاليا خواستار قطع روابط با رژيم صهيونيستي شدندحاميان فلسطين در ايتاليا مقابل ساختمان شهرداري رم تجمع کرده و خواستار قطع روابط اين مرکز با رژيم صهيونيستي شدند.به گزارش خبرگزاري آناتولي، معترضان روز پنجشنبه در ميدان «کامپيدوليو» تجمع کرده و از شهرداري رم به دليل ادامه روابط با رژيم صهيونيستي بهرغم نسلکشي اين رژيم در غزه انتقاد کردند.معترضان از مقامهاي محلي رم خواستند که تمام توافقنامههاي همکاري خود با رژيم صهيونيستي را تعليق کنند.اين تظاهرات همزمان با جلسه شوراي شهر برگزار شد و معترضان تلاش کردند تا توجه اين شورا را به مطالبات خود جلب کنند.آنها پرچمهاي فلسطين در دست داشته و شعارهايي در حمايت از فلسطين سر دادند. علاوه بر اين، معترضان حملات رژيم صهيونيستي به لبنان را محکوم کردند.مايا عيسي رئيس جنبش دانشجويان فلسطين در ايتاليا از شهرداري رم خواست که به «همه توافقنامههاي همکاري با اسرائيل پايان دهد.»