موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه جمهوری اسلامی

شماره 13388
مديرعامل توزيع برق استان سمنان اعلام کرد ؛اتصال نيروگاه‌هاي خورشيدي به شبکه برق، اولويت اصلي حوزه به

مديرعامل توزيع برق استان سمنان اعلام کرد ؛اتصال نيروگاه‌هاي خورشيدي به شبکه برق، اولويت اصلي حوزه بهره‌برداري در استان سمنان سمنان-خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: مديرعامل شرکت توزيع برق استان سمنان درنشست کميته بهره‌برداري اين شرکت با تأکيد بر توسعه انرژي‌هاي تجديدپذير در استان، اتصال نيروگاه‌هاي خورشيدي به شبکه سراسري برق را مهم‌ترين اولويت حوزه بهره‌برداري دانست و اظهار داشت: با توجه به سياست‌هاي کلان کشور در توسعه انرژي‌هاي پاک، تسريع در فرآيند اتصال نيروگاه‌هاي خورشيدي به شبکه و فراهم‌سازي زيرساخت‌هاي لازم بايد با جديت در دستور کار واحدهاي بهره‌برداري قرار گيرد.مهدي پاک‌طينت بر ضرورت نظارت مستمر و دقيق بر عملکرد اکيپ‌هاي عملياتي تأکيد کرد و افزود: ارزيابي مستمر فعاليت‌هاي اجرايي و رعايت کامل دستورالعمل‌هاي فني نقش مهمي در افزايش پايداري شبکه و ارتقاي کيفيت خدمات به مشترکان دارد.رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان سمنان، بهره‌گيري حداکثري از ظرفيت خط گرم را از ديگر اولويت‌هاي شرکت برشمرد و گفت: توسعه عمليات خط گرم علاوه بر کاهش خاموشي‌ها، ارتباط مستقيمي با تکريم ارباب رجوع و افزايش رضايتمندي مشترکان دارد و بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.پاک‌طينت حفاظت و نگهداري صحيح از ابزار، تجهيزات و سرمايه‌هاي شرکت را از الزامات فعاليت‌هاي عملياتي عنوان کرد و افزود: صيانت از تجهيزات و امکانات فني بايد به عنوان يک دغدغه جدي در تمامي سطوح سازماني مورد توجه همکاران قرار گيرد.وي در ادامه اصلاح و بهينه‌سازي روشنايي معابر را از برنامه‌هاي اولويت‌دار شرکت دانست و خاطرنشان کرد: با هدف بهبود فرآيندهاي بهره‌برداري، افزايش بهره‌وري و ارتقاي سطح خدمات‌رساني به شهروندان، اجراي برنامه‌هاي اصلاح روشنايي معابر بايد با جديت پيگيري شود.