موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه جمهوری اسلامی

شماره 13206
ارائه بيش از 10 هزار خدمت غيرحضوري گاز به مردم ايلام

ايلام- خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي: رئيس روابط عمومي شرکت گاز استان ايلام، از ارائه 10 هزار و 530 خدمت غيرحضوري در نيمه اول سال جاري خبر داد و گفت: اين حجم از خدمات‌رساني ديجيتال، گامي بلند در راستاي تحقق دولت الکترونيک و افزايش رضايتمندي مشترکان است.به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان ايلام؛ صابر شفيعي افزود: در شش ماهه نخست سال جاري، شرکت گاز استان ايلام با ارائه 10 هزارو 530 خدمت به صورت غيرحضوري، گام مؤثري در تسهيل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونيک برداشته است.وي اظهار داشت: اين خدمات متنوع که از طريق ميز خدمت الکترونيک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجايي علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغيير مشخصات و پرداخت آنلاين و غيره بوده است.رئيس روابط عمومي شرکت گاز استان تصريح کرد: هدف از توسعه اين خدمات، کاهش مراجعات حضوري، کاهش ترافيک و رفع محدوديت‌هاي زماني براي دريافت خدمات است که علاوه بر صرفه‌جويي در زمان و هزينه مردم، به کاهش بار ترافيکي در شهرها نيز کمک مي‌کند.شفيعي افزود: مشترکان گاز مي‌توانند براي بهره‌مندي از اين خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتريان (CRM)، وب سايت شرکت، اپليکيشن موبايل و تلفن گوياي 24 ساعته مراجعه کنند.رئيس روابط عمومي شرکت گاز استان ايلام، شفافيت، دقت در انجام امور و تسريع در خدمت‌رساني را از ديگر مزاياي توسعه خدمات غيرحضوري برشمرد و تصريح کرد:اين رويکرد جديد علاوه بر افزايش رضايتمندي، موجب تقويت اعتماد عمومي به مجموعه‌هاي خدمت‌رسان شده است.وي در ادامه به پيامدهاي گسترده‌تر اين طرح اشاره و خاطرنشان کرد:تحقق دولت الکترونيک و توسعه خدمات غيرحضوري، به کاهش شکاف ديجيتال بين مناطق شهري و روستايي، اجراي عدالت اجتماعي و توسعه فرصت‌هاي اقتصادي در جوامع محلي منجر مي‌شود.شفيعي با تأکيد بر تداوم اين روند، يادآور شد: شرکت گاز استان ايلام خود را متعهد مي‌داند تا با بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌ها، کيفيت و دامنه خدمات غيرحضوري را به طور مستمر گسترش دهد.وي ادامه داد: شرکت گاز استان ايلام به عنوان يکي از شرکت‌هاي پيشرو در ارائه خدمات غيرحضوري، در نظر دارد با راه‌اندازي و بهينه‌سازي سامانه‌هاي بيشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونيک در استان ايلام پررنگ‌تر کند.