هشت مدال تيم ملي مويتاي ايران در مسابقات جهاني مالزيتيم ملي مويتاي ايران با کسب 2 مدال نقره و 6 مد
هشت مدال تيم ملي مويتاي ايران در مسابقات جهاني مالزيتيم ملي مويتاي ايران با کسب 2 مدال نقره و 6 مدال برنز به کار خود در مسابقات جهاني مالزي پايان داد.رقابتهاي قهرماني جهان مويتاي 2026 بزرگسالان در دو بخش مبارزه و فرهنگي (وايکرو و ماي موي) طي 10 روز به ميزباني کوالالامپور مالزي برگزار شد.در اين دوره از مسابقات، 559 ورزشکار از 114 کشور جهان به رقابت پرداختند. تيم ملي ايران نيز با نام کاروان شهداي ميناب و با حضور جواد نصيري رئيس انجمن، عضو هياترئيسه فدراسيون جهاني و نايبرئيس فدراسيون آسيايي مويتاي، در اين رويداد شرکت کرد.در روز پاياني مسابقات، دو نماينده ايران در ديدارهاي فينال برابر رقبايي از روسيه به روي رينگ رفتند که در پايان، مهدي عبدي و ستاره مرشدي پس از توقف برابر حريفان خود، به مدال نقره و عنوان نايبقهرماني جهان دست يافتند.همچنين فرشته حسنزاده در وزن 45 کيلوگرم، فاطمه مماني در وزن منفي 51 کيلوگرم، مهسا محمودپور در وزن منفي 57 کيلوگرم، فاطمه حسيني در وزن منفي 67 کيلوگرم، نرگس سليماني در وزن منفي 71 کيلوگرم و سياوش اميري در وزن 60- کيلوگرم با توقف در مرحله نيمهنهايي، مدال برنز اين رقابتها را از آن خود کردند.همچنين، زهرا نصيري پس از رقابت با نماينده فنلاند از دور مسابقات کنار رفت. عسل زعفرانلو در بخش فرهنگي (وايکرو) با کسب امتياز 8.46، با اختلافي اندک از صعود به ديدار نهايي بازماند.در پايان اين رقابتها، تيم ملي بانوان ايران به دليل عملکرد موفق خود، عنوان بهترين تيم مسابقات در بخش بانوان را به دست آورد و کاپ اين بخش را از آن خود کرد.