يک نظرسنجي در قدس اشغالي: اسرائيليها باور دارند ايران در جنگ پيروز شده استنتايج يک نظرسنجي نشان مي
يک نظرسنجي در قدس اشغالي: اسرائيليها باور دارند ايران در جنگ پيروز شده استنتايج يک نظرسنجي نشان ميدهد که بيشتر ساکنان اراضي اشغالي بر اين باور هستند که ايران از جنگي که آمريکا و رژيم صهيونيستي عليه آن به راه انداختند، قدرتمندتر خارج شد.به گزارش ايسنا، نتايج اين نظرسنجي که با مشارکت 3644 تن توسط دانشگاه عبري شهر قدس اشغالي و با همکاري موسسه آگام در روزهاي27 تا 30 خرداد انجام شد، تصوير روشني از افکار عمومي ساکنان اراضي اشغالي بعد از امضاي يادداشت تفاهم ميان ايران و آمريکا ارائه ميکند.به گزارش سايت شبکه خبري الجزيره، 92.1 درصد از شرکتکنندگان در اين نظرسنجي اعلام کردند که ايران بيشترين سود را از اين درگيري برده و از آن استفاده بيشتري کرده است. همچنين 82.9 درصد از شرکتکنندگان بر اين باور هستند که امنيت بلند مدت رژيم صهيونيستي آسيب ديده است.اين نظرسنجي نشان ميدهد که حتي 93.1 درصد از رايدهندگان طرفدار بلوک راست صهيونيست که پايگاه انتخاباتي بنيامين نتانياهو، نخستوزير رژيم صهيونيستي است، بر اين باور هستند که ايران پيروز شده است. علاوه بر اين در نظرسنجي ياد شده، محالفت با توافق ايران و آمريکا بسيار گسترده بود، به طوري که 63.2 درصد از شرکتکنندگان مخالفت خود را با اين توافق اعلام کرده و تنها 12.1 درصد از آنها، آن را تأييد کردند.