احداث پارکينگ - پناهگاه حرم حضرت عبدالعظيم، بزوديشهردار منطقه 20 تهران گفت: عمليات احداث بزرگترين پ
احداث پارکينگ - پناهگاه حرم حضرت عبدالعظيم، بزوديشهردار منطقه 20 تهران گفت: عمليات احداث بزرگترين پروژه پارکينگ–پناهگاه حرم عبدالعظيم حسني طي سه سال اجرا ميشود و علاوه بر رفع کمبود پارکينگ در شهرري، دو طبقه از شش طبقه زيرزميني آن به کاربري پناهگاه اختصاص خواهد يافت.رضا شنگي با اشاره به ايجاد پروژه پاکينگ – پناهگاه در نزديکي حرم عبدالعظيم حسني، اظهار کرد: با تدبير آقاي زاکاني شهردار تهران پروژه پارکينگ - پناهگاه در ضلع جنوب حرم عبدالعظيم حسني که شامل 4750 واحد پارکينگ ميشود، آغاز خواهد شد و معاونت فني و عمراني شهرداري تهران تدارک لازم را براي اين پروژه بزرگ 10 همتي پيشبيني کردند و بهزودي احداث آن شروع ميشود و يکي از مشکلات ديرينه شهر ري يعني کمبود و کسري پارکينگ رفع خواهد شد.وي ادامه داد: عمليات عمراني اين پروژه کليدي و اثرگذار 3 ساله خواهد بود. پروژهاي در اين سطح در پايتخت نداريم؛ به طوريکه 6 طبقه پارکينگ منفي دارد که 2 طبقه آن براي ايجاد پارکينگ پناهگاه تعريف شده است.شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به آخرين وضعيت متروي حرم عبدالعظيم حسني تصريح کرد: ايستگاه مترو در روزهاي پاياني قرار دارد و بهزودي تست گرم خط آغاز خواهد شد.وي همچنين در خصوص آخرين وضعيت پروژه بام ري تصريح کرد: اين پروژه حدود 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و تا بعد از ماه صفر افتتاح ميشود.