برنامه‌سازی برای سقوط دولت!

صفحه خبر - تاریخ: 5-04-1397, 00:01

در شرایطی که افکار عمومی سخت به جام‌جهانی فوتبال مشغول است، حادثه روز گذشته در مقابل مجلس تکمیل‌کننده حلقه سیاست‌های مخالفین دولت برای سقوط آن است. یک برنامه از پیش طراحی شده که با ایجاد آشفته‌بازار هرج و مرج، سکه سه میلیون تومانی و دلار افسارگسیخته، گرانی و اعتراضات و بزرگ نمایی مشکلات از طریق رسانه‌های همگانی، همه و همه یک هدف را تعقیب می‌کنند: تبلیغ بی‌کفایتی دولت و فشار‌های مستقیم و غیرمستقیم برای کناره‌گیری زود هنگام دولت.
این جماعت آنقدر بی‌پروا شده‌اند که عده‌ای را با شعارهای بی‌سابقه رضا شاه روحت شاد و مرگ بر مفت‌خور، روانه مجلس می‌کنند و آنها نیز با مشایعت پلیس آزادانه مانور می‌دهند. این جماعت دقیقاً همان دسته و گروهی هستند که در نماز جمعه تهران و راهپیمایی‌ها حضور دارند و پایان تکبیرشان مرگ بر غارتگر بیت‌المال است. همه آنها را به‌خوبی می‌شناسند و ظاهراً ماموریت جدیدشان ریشه‌کنی دولت با سوءاستفاده از شرایط حاد اقتصادی است. در اینجا تذکر دو نکته ضروری است:
اول اینکه اگر طراحان این سیاست گمان کرده‌اند برنامه‌شان موجب سلطه مجدد انحصارطلبان خواهد شد، سخت در اشتباه هستند زیرا اگر این دولت اسیر چنین دام‌هایی شود، مردم به همه چیز پشت پا خواهند زد و این جماعت که همواره با رای منفی ملت مواجه شده‌اند، باید به فکر نوع دیگری از حکومت باشند.
دوم وظیفه متولیان اصلی نظام و سایر قوا حمایت از دولت برای حل مشکلات است و قطعا برخلاف قانون اساسی و رای مردم است اگر سیاست سکوت و صبر و انتظار را در پیش بگیرند چون آتشی که برافروخته می‌شود اول دامن خودشان را می‌گیرد. چنین حرکتی دقیقا در راستای سیاست ترامپ و دشمنان است، شک نکنند.
در آخر این آقای روحانی است که برای پاسداری از اعتماد ملی با تمام قدرت به این عرصه که دارد تبدیل به یک جنگ آشکار می‌گردد شده و از همه قدرت و اختیاراتش استفاده نماید و بفهمد با حادثه روز گذشته اطراف مجلس، دیگر حجت بر مخالفان کینه‌توز تمام است.
احمد حسینی